ویژگی های بلوک های پلاستو فوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ویژگی های بلوک های پلاستو فوم
نوشته شده در شنبه 19 ارديبهشت 1394
بازدید : 81
نویسنده : mostafa arazi

ویژگی های بلوک های پلاستو فوم

ویژگی های بلوک های پلاستو فوم

    1) سبکی قطعه بلوکبه ابعاد

    2) کاهش 30 درصدی حجم بتن
    3) کاهش مصرف فولاد
    4) کاهش مصرف تیرچه
    5) صرفه جویی در مصرف قالب بندی
 

كاربرد هاي پلاستوفوم چيست ؟

 
برخي از كاربرد هاي پيشنهادي در خصوص اين محصولات عبارت‌اند از:
1) استفاده از ورق هاي پلاستوفومي تا ابعاد 100*200 سانتيمتر و ضخامتهاي گوناگون از 4 تا 1000 ميليمتر به عنوان زمينه Background انواع تابلوها مانند تابلوي اعلانات و يا بسياري از مصارف گوناگون ديگر.
2) انواع ورق و بلوك هاي پلاستوفومي در ابعاد گوناگون و ضخامتهاي متفاوت در بسته بندي هاي خاص، و شكل دهي بوسيله دستگاه برش به منظور تهيه كاردستي دانش آموزان دوره هاي ابتدايي و راهنمايي البته با نظارت مربيان مربوطه.

3) ورق در ضخامتهاي گوناگون و يا دانه هاي فوم (گرانول) جهت ساخت اشكال ، انواع طرحها و حروف فارسي و انگليسي، ساخت ماكت ، تهيه تابلوهاي تبليغاتي و تزئيني و به عنوان فوم ريخته گري و فوم گُل‌سازي كه در درس حرفه‌وفن دوره راهنمايي تحصيلي خواهران و برادران و همچنين برخي رشته هاي كار و دانش دوره متوسطه استفاده هاي فراوان دارد.
4) استفاده از ورق پلاستوفوم به عنوان عايق ساختمان و بلوك هاي سقفي پلاستوفومي به عنوان جايگزين بلوك هاي سيماني يا سفالي در صنعت ساختمان.
ضوابط فنی برای استفاده از  بلوک های سقفی پلی استایرن منبسط شده در سیستم سقف تیرچه-بلوک
بلوک های سقفی از نوع پلی استایرن منبسط شده 1 در صورتی عملکرد مناسب و قابل قبول خواهند داشت که مواردی از قبیل ایمنی در برابر آتش، رواداری های ابعادی، مقاومت مصالح (که می تواند با دانسیته مصالح ارتباط داشته باشد )، شکل هندسی و روش اجرایی مناسب در آن رعایت گردد. بنابراین لازم است تا مشخصات بلوک تولیدی با ضوابط زیر انطباق داشته و در اجرا نیز  از روشها و محافظتهای صحیح بهره گیری گردد.
بدیهی است که سیستم سقف تمام شده باید علاوه بر تطابق با این ضوابط، مانند سایر سیستم های ساختمانی به طور کامل با مقررات ملی ساختمان و کلیه ضوابط و آئین نامه های مصوب مرتبط مطابقت نماید.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: ویژگی های یونولیت, بلوک های پلاستو فوم, كاربرد هاي پلاستوفوم, بلوك هاي سيماني, مقررات ملی ساختمان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: